Notice: تابع register_sidebar به طورنادرست فراخوانی شد. هیچ id در آرگومان‌های آرایه برای نوار کناری "بنر چپ" تنظیم نشده است. پیش‌فرض به "sidebar-1" شد. id را به‌صورت دستی به "sidebar-1" تنظیم نمایید تا این اخطار خاموش شود و محتوای فعلی نوار کناری حفظ شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 4.2.0 افزوده شده است.) in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 4773

Notice: تابع register_sidebar به طورنادرست فراخوانی شد. هیچ id در آرگومان‌های آرایه برای نوار کناری "متنی" تنظیم نشده است. پیش‌فرض به "sidebar-2" شد. id را به‌صورت دستی به "sidebar-2" تنظیم نمایید تا این اخطار خاموش شود و محتوای فعلی نوار کناری حفظ شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 4.2.0 افزوده شده است.) in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 4773

Notice: تابع register_sidebar به طورنادرست فراخوانی شد. هیچ id در آرگومان‌های آرایه برای نوار کناری "ستون چپ" تنظیم نشده است. پیش‌فرض به "sidebar-3" شد. id را به‌صورت دستی به "sidebar-3" تنظیم نمایید تا این اخطار خاموش شود و محتوای فعلی نوار کناری حفظ شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 4.2.0 افزوده شده است.) in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 4773

Notice: Undefined index: cperpage in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 380

Notice: Undefined variable: output in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 450

Notice: Undefined variable: f_tags in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 451

Notice: Undefined variable: showdots in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 452

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 455

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 458

Notice: Undefined variable: aditional_tags in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 461

Notice: Undefined variable: post in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 470

Notice: Trying to get property of non-object in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 470

Notice: Undefined variable: post in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 470

Notice: Trying to get property of non-object in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 470

Notice: Undefined variable: more_link_text in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 470

Notice: Undefined index: back in /home/ujudo705/domains/judonews.ir/public_html/wp-content/themes/ads/functions.php on line 4
جودو نیوز | گرم کردن و فواید آن
امروز جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸
  • تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ | ساعت انتشار : ۰۷:۱۲ | کد خبر : 1534 | نویسنده : احمد امیری
  • گرم کردن و فواید آن

  • دسته بندی مطلب : آموزش , اخبار جودو , جودو , حاج داود میقانی , فدراسیون جودو | تعداد بازدیدها : نفر
  •  

    جودو نیوزستاد داود میقانی، رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو، جدیدترین مطلب آموزشی خود را با عنوان گرم کردن و فواید آن ارائه داد.

    به گزارشجودو نیوز ، استاد داود میقانی، رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو ، جدیدترین مطلب آموزشی خود را با عنوان گرم کردن و فواید آن ارائه داد که در مطلب ذیل می خوانیم:

    آماده کردن عضلات ، رباط ها، مفاصل، تاندون ها و روان برای انجام تمرینات

    فواید گرم کردن:

    1-      افزایش متابولیسم و دمای بدن به ازای هر یک درجه فعالیت متابولیکی سلول 13 درصد افزایش می یابد.

    2-      افزایش هماهنگی عصبی – عضلانی

    3-      افزایش سرعت انتقال جریان های عصبی

    4-      کاهش احتمال بروز آسیب ها

    5-      افزایش منابع تولید انرژی درون عضله از جمله آنزیم ها و کوآنزیم ها

    6-      افزایش توان عضلات و لیگامنت ها و تاندون ها

    7-      افزایش دامنه حرکتی مفاصل

    8-      افزایش احتمال اجراهای بهتر در تمرین (اجرای تکنیک)

    9-      آمادگی بیشتر جهت رسیدن به مرحله پایدار

    10-  افزایش میزان خون رسانی به عضلات و بافت های فعال برای اکسیژن رسانی مطلوب تر

    توصیه فنی : سعی کنید 20 تا 30 دقیقه را اختصاص به گرم کردن دهید 15 دقیقه را به شکل عمومی گرم کنید و 15 دقیقه دوم را اختصاص رشته جودو

    فواید ریکاوری:

    1-      جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی

    2-      امکان متعادل کردن برنامه تمرین

    3-      بهبود عملکرد ورزشکار

    4-      امکان اجرای تمرینات شدید

    5-      بازگشت مجدد ارگانهای بدن به شرایط طبیعی

    6-      ایجاد فرصت مناسب برای سازگاری با محرک های تمرین

    7-      پیشگیری از آسیب ها

    8-      بازگشت شرایط روحی روانی به وضعیت طبیعی و پیشگیری از بی میلی تمرین

    9-      ذخیره مجدد انرژی و مایعات از دست رفته

    10-  امکان کنترل پاسخ ورزشکاران به روند تمرین

    خستگی

    نتیجه خستگی در رشته جودو باعث کاهش تمایل به شرکت در فعالیت های این رشته می شود.

    خستگی ها شامل: 1- فعالیت های فکری 2- اضطراب، 3- هیجان ، 4- تکرار یک فعالیت یکسان 5- تنش های عصبی

    عواملی که باعث خستگی عضلات می شوند.

    1-      در اثر کم آبی 2- اثر بیش از حد حرارت 3- کاهش گلوکز خون 4- افزایش اسید لاتیک 5- تخلیه سوخت عضلانی

     

     

     

    جودو نیوز ، استاد داود میقانی، رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو ، جدیدترین مطلب آموزشی جودو ،جودو ،جودو نیوز ،اخبارجودو ،خبرجودو 

     

    نظرات کاربران در مورد "گرم کردن و فواید آن"